Lista!!

Japp, för er nya läsare som inte känner mig så bra, kanske Hanna gör samma lista sen?

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?- Måste ha varit Fredde, förut på msn..
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - vaknade & somnade om
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - jaadu, satt här kanske..
4. Vad hände dig 1993? - Vet inte fanns inte då
5. Gillar du skolan? - Nej, kommer bara dit för kompisars skull...
6. Tre ord varför du sist spydde? - har ingen aning...
7. Vilken färg är din hårborste? - Jag har flera, En svart, en silver/svart och en brun..
8. Vad köpte du sist? - kläder, från gojane.com
9. Vad fick du senast i present? - Pengar tror jag om jag minns helt rätt.
10. Vilken färg är din dörr? - Till mitt rum, vit..
11. Var förvarar du dina pengar? - Plastkortet, och resten säger jag inte vart dom är!
12. Hur var vädret igår?   - SUNSHINE!
13. Vart kramades du sist? - hmm.. Alexandra tror jag...
14. Vad ser du fram emot? - Liseberg & när jag träffar någon jag inte har sett på länge..
15. Vad är 15? - min ålder,och 2 siffror..
16. Vilken skostorlek har du? - oftast 39..
17. Vill du klippa dig? - nejj, inte just nu iaf...
18. Är du över 25? - inte det heller..
19. Pratar du mycket? - JA! med dom jag känner..
20. Kollar du på O.C.? - nepp
21. Har ditt namn ett "x" i det? - nej
22. Känner du någon som heter Steve? - nej, tror inte det..
23. Hittar du på egna ord? - ibland så...
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - ibland så...
26. Vad har du för mobil? - sony ericsson(Y)
27. Vem ringde dig sist? - pappa...
28. Biter du på naglarna? - ursäkta? det händer inte ens..
29. Har du lockigt hår? - när jag har duschat och jag inte borstar eller nåt så KAN det bli, men annars helt rakt =(
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen, vad jag vet
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - ingen som jag nämner här..
32. Hur många gånger har du svurit idag? - inte så många faktkst. mer än 5 mindre än 10..
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - brukar inte tänka på det... haha  alltså jag brukar inte tänka på vad jag säger ofta...
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - aldrig hört talas om skiten...
35. Ska du jobba imorgon? - neej!
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - =)
37. Vad borde du göra nu? - ingenting. :D
38. Har du något smeknamn? - Little angel. (hahahhahahaha)
39. Sover du mycket?  - nja, inatt kom jag väl upp i 7/8 timmar..
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - vet inte. :)
41. Vad ska du göra på lördag? - Det va en bra fråga..
42. När var du ute sist? - för 1½ timme sen typ..
43. Har du gråtit idag? - nejj :D
44. Är du en glad person? - JAA!
45. Har du roligt nu? - det kan bli roliagre
46. Vad äter du helst? - Det jag vill äta !
47. Vem var du med sist? - Alexnadra
48. Vad heter din mamma? - Madonna..(hahaha, nej det säger jag inte, min pappa vet några redan vad han heter, men mamma säger jag inte. hahahah)
49. Vad är hela ditt namn? - Elin,(säger inte resten där heller)
50. Tycker du om någon just nu? - Jaooo ;D


Det känns som om jag har gjort denna förut, men då blir det favorit i repris.!
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny♥

Tack för att du deltog i frågestunden!

Din fråga kommer publiceras den 3juli!

mvh/jenny

2009-07-02 @ 23:37:40
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: - AMY

gud va grymt med en tvillingblogg, ;D

2009-07-02 @ 23:45:37
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: N

aw, tack så mkt :D

2009-07-02 @ 23:47:27
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: - AMY

SVAR: men åh tack :D

2009-07-02 @ 23:56:17
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0