Livvakter & Ge mig mat!

japp, nu har jag varit ute och spelat fotboll med bror min. Fötterna värker, huvudet värker för att jag inte har druckigt tillräckligt mkt vatten. Det luktar mat, jag känner mig som värsta djuret för fan ;O (fast jag glömde vi människor är ju djur, och tro det eller ej, men även jag har apa som "släkting". Det har ju iof alla. Tänkte inte på det. ahha)

Idag är det rix fm festival här i Karlstad, jag har några kompisar som är på det. Men jag pallade inte.  En kompis & jag skojjar om vem som är bäst och sådär. Vi brukar säga att vi har livvakter och sånt.. Jag sa till honom att mina livvakter hade semester, drf kunde jag inte gå. Men han skulle gå, hopas att hans livvakter jobbar. För dom får jobba hårt isf. Tjejerna bara hänger på honom säger han... hrm.. Hur mycket ska jag tro på det... ?!

Men nu så är det mat här, och det är en jävla tur...  Min mage säger, Elin jag vill ha mat =). ahhahah

//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0