Nu är den min & lite annat smått & gott..

Pratade med mamma, och visst fick jag beställa klänningen. Hon tyckte om den, som tur va!, haha, Då har jag en mindre sak att fundera på idag. Vilken tur,..

hahah, jag glömde helt bort att jag skrev detta, fastnade på en annan sida. hahhah, typiskt mig!

Idol om en timme, tror att dom är i Karlstad i dagens program. Men jag ska inte svära på att dom är det. Något annat som jag har kommit på är att jag tappar sjukt mkt hår. haha. Låter kankse konstigt, men det känns iaf som om jg tappar mkt hår. Men det kan bero på att jag tvättade det igår och inte har borstat det. Men jaja.

En låt som är bra förresten, ni kankse vet Justin Bieber? Vet inte hur gamml han är, men han sjunger iaf sjukt bra.  One time heter en av hans egma låtar. Den är svin bra den oxå, lyssna vettja!


Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jo, måla naglarna! Sen ska jag se på film idag oxå. Harold & Kumar go to White Castle, nån av er som har sett den? Det är iaf en komedi. Jag hoppas på ett gott skratt. Det förläger livet har jag hört...  Då borde jag leva länge=). hehe

Ciao
//Elin♥


hahahahha, jag dör varje gång jag ser denna bilden :O

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

a men verkligen dock såg ja ingen skillnad fick bara ont i huvudet :/

2009-07-08 @ 14:47:56
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: haha, ja=D

2009-07-08 @ 14:49:39
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0