Ondskan

Kanske är det någon av er som som har sett filmen?
Jag har sett den och jag tycker att det är bland dom bästa svenska filmerna som har gjorts! Den går iaf på tv4 nu. Den kommer säkert att vara slut när jag har skrivit klart detta. (klockan är nu. 23.30)

Jag tycker att den är hemsk på något vis.. Men ändå sjukt bra!  När jag satt och såg förut så va det slagsmål (som alltid i den filmen, den är ju ganska våldsam)

Men när jag 5 min senare gick in för att svara på en kommentar i Niclas blogg, så läser jag en av han texter som jag verkligen tycker att ni ska läsa. Om ni inte har gjort det. Sjukt bra. Läs alla. Men ialafall. Nr 10, som han har publicerat idag , så skriver han om pride...  Ni förstår vrf jag relaterade lite till ondskan när jag läste det!!! För att komma till Niclas blogg kan ni klicka HÄR!  Det kanske låter konstigt. Men ni som har sett ondsan vet vad jag menar!

Inget illa menar till Niclas, han blogg är sjukt bra. Läser den flera ggr per dag!!!

//Elin♥

Ni andra som har gissat vem som är vem av mig & hanna i det tidigare inlägget. Länkar er ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0