Semester?

10 timmar senare så sitter jag här. hahah.

Godmorgon gott folk, jag har varit varken ett tag. Först vaknade jag kl8 av att jag va pigg, och nu menar jag pigg. Men jag kände inte för att gå upp då, för då skulle jag bara bli rastlös. Gick upp runt 10, för då vaknade jag IGEN!. ahahah .

Mamma säger att det här är den varmaste dagen, det tror jag inte på. För jag tycker inte att det är så varmt faktikst. Har redan hunnit sola lite, men det kändes som om solen inte tog nåt, men det gjorde den nog. Lite iaf.

Jag sitter och kollar igenom alla bloggarna nu. Vissa är roligare än andra, måste säga att Magdalena Graaf skriver riktigt bra, och roligt.

Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och kolla lite.... 
Våran telefon på nedervåningen har ljudet lagt av på, så man hör inte när det ringer, riktigt skönt faktikst. Jag vill ha en semester och komma bort från allting, det skulle inte vara några fel alls..

//Elin♥


moi, förra sommaren..  Mina läppar ser lite konsiga ut.. hehe.

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

åh tack! :D

2009-07-02 @ 13:33:16
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0