Tidsfördiv...

har du någon som
Någon som förstår dig: jaoo
Någon som du saknar: JA!!!
Något du längtar efter: det också...
Någon du hatar: hata är ett starkt ord, vet inte ...


Vem:
Vem kramade du senast: vet inte...
Vem pussade du senast: jaru...
Vem ringde dej senast: pappa
Vem ringde du senast: hem..
Vem var hemma hos dej senast: Ida
Vem var du hemma hos senast: Tror att det är Ida oxå..


Har du:
Har du några kärleksproblem: nope
Har du ätit något idag: nej :D
Har du pratat med någon idag: ja :)
Har du gråtit idag: nej.
Har du skrattat idag: ja.


Jag:
är singel: japp
Är rädd för att bli övergiven: nejj
Svär ofta: jarå, ganska så..
Sjunger i duschen: nääe...  förstår inte grejen..
Är en morgon person: ibland så..
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: aldrig i livet!
Är kär i kärleken: ?
Skrattar åt mina egna skämt: såklart, vem gör inte det?
Vill ha barn:tror det
Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja, om det va nåt jag va missnöjd med


Har du:
glasögon/linser: nej
Piercingar: har haft i öronen, har inte de längre
Syskon: japp
Rymt hemifrån: haha , ja..
Färgat håret: ja, för många gånger
Bra självförtroende: ibland så..
Sagt att du älskar någon: ja
Varit kär: japp
Dumpat någon: aaa
Gjort något olagligt: hela tiden..
Somnat i skolan: hahah, ja tyvärr
Brutit ett ben: nej
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: ja :D
Gjort något som jag lovat mig själv att aldrig göra: aa
Smugit ut utan lov: japps
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: jag har ju det ...
En hemlighet som många inte vet: jappp
Sovit en hel dag: nejj
Somnat gråtande: jaa :/


Brukar du:
Titta dej själv i spegeln: ja!, vem gör inte det?
Ha ångest: det händer det också..
Drömma mardrömmar: näe, only sweet dreams..
Klä dig svart: oftast på hösten & vinern
Hata folk: nej?
Lita på folk: vissa.

Sista personen som:
sov i din säng: jag
Som fick dej att gråta: hmm..
Du delade en dricka med: Hanna
Skrek på dig: Vet inte, mamma säkert .
Du fick sms utav: Chris.

Hoppas inte att jag gjorde er allt för uttråkade..  Skriver innan jag ska sova. Vilket är snart!

//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0