Ugly Elin, Allergisk & trevligt...

Japp, nu är bilderna inne på datorn & allt sånt =) Och jag vill säga att jag lägger upp dom här bilderna bara för att ni ska få se hur jävla tråkigt jag hade. hahah, Se också att jag har hårspray i från gårdagen (eller ni ser inte det, för jag har uppsatt hår). Ni ser att håret är lite cp. Hela ansiktet ser inte ut som det brukar bara, haha. Så kommentera inte att jag är ful, hahaha !!!!


På denna bilden så ser jag lite sur ut, har fixat så att ögonen inte syns så mkt. För dom såg lite cp ut =) Ansiktet ser lite snett ut också.. hehe


Såklart den gamla hederliga posen =) Jag har en till sån här bild, men jag vågar inte lägga upp den. hahaha


Haha, en dagens också. T-shirt från Bik Bok. Har mjukisar (mjukisbyxor) också, som är svarta också från Bik Bok.  Dom båda är från UCLA.  Är gamla också,  typ nåt år.


Kvällen har ju spenderats inne & ute. Det började regna från ingenstans. Men sen blev det fint väder igen. Åt jordgubbar och grädde. Dock har jag en känsla i kroppen som säger att jag håller på att få en allergisk reaktion på nåt. Kommer på just nu i skrivande stund att jag åt nåt chips, och hade nån såndär "dipp" eller vad det heter till..  Brukar reagera på vissa såna saker.! Det är jätteläskigt.. För jag får en känsla i kroppen att något inte är bra.... Kan försöka hitta en bild på utslag som jag fick en gång när jag åt kött. Det va läskigt.Jag bara började klia på armarna, så kollade jag mig i spegeln. HJÄLP!!!!! haha. Men det som inte är så farligt brukar bli såhär: Först kliar det i handflatorna, sen så mår man illa, efter det så blir man bara trött...  Har just du nån allergi?
Ja, men vi har rökt lite vattenpipa också, trevligt trevligt...  Nu ska jag leta reda på några bilder på såna dära utslag. Så ska ni få se!!

//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0