Välkommen hem..

Säger jag till mig själv efter en timmes ridpass... Jag ska väl inte säga att jag svettades... Eller vänta, jag sa ju nyss det.. Men ialafall. Nu vet ni mer än vad ni ville veta tror jag ...

Skönt va det ialafall, ni väntar jag på mat & duschen. Hanna duschar som vanligt först. För att jag kollar bloggen när vi kommer hem.. (bra uppdelning där)
Sen måste jag tack igen för alla fina kommentarer, jag kan inget annat än tack tror jag..  Säg bara till om det är något spec som ni vill att vi skriver om. Jag bara tackar och tar emot.

Har fått reda på att vi är i Göteborg från den 27:e juli till den 31:a(e?) juli... Jag tror inte att datorn följer med, har inte bestämt mig än. Isf måste jag låna mammas mobila bredband...  När jag fick reda på idag att vi ska vara där den veckan (måndag-fredag) så måste jag ju ha med mig kläder & skor. Jag har en tendens att alltid ta med mig jätte mkt kläder. Ska till stan nästa vecka, blev ändrat för min kompis som jag ska till stan med har besök denna veckan. Kanske inte är så snällt om jag tar henne där ifrån då...

Nu blir det duschen tror jag, om maten inte är klar om 5 min, för då hinner jag inte duscha. Hörs sen!

//Elin♥


hmm, jag för nån månad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0