Vänner..

Nu menar jag inte serien vänner. Ser inte på den kan jag ju säga förresten.

Men vänner iaf, visst kan dom vara bra att ha? Jag tycker att det kan vara bland det bästa som finns och ibland det värsta som finns!
Det bästa är med ÄKTAvänner är att man vet att dom alltid kommer vara där för dig, vad som än händer!! Då kan man fråga sig vad en äkta vän är då. För mig är det nån som det "klickar" med första gången man träffar/pratar med den! Det är nog den bästa känslan man kan ha. Den känslan har jag känt 2 gånger riktigt mycket. Mina vänner som jag träffar ofta, det lixom "klickar" ju aldrig varje gång jag träffar dom. Men när en av dom 2 vännerna som jag har "klickat" med riktigt. När jag träffar henne då känns det lixom  tryggt inom mig. Jag vet att jag kan berätta typ allt för henne, som jag inte kan berätta för mina "vanliga" vänner! Den andra vännen berättar jag om längst ner i inlägget!

Då kommer vi till den tråkiga biten. När vänner sviker en, och sen kommer och säger att "det va inte meningen det som hände". Ja men säkert vill man säga då och gå där ifrån! Det har hänt mig 2 gånger, av samma person. Hon vet att jag va riktigt arg på henne första gången!. Jag kan bara berätta lite kortfattat vad som hände. Vi satt med några andra, och hon brydde sig bara om alla andra och inte mig. Detta höll på i 2 veckor kanske, hon brydde sig inte. Hon skcikade inte dom där smsen som vi hade skickat förut. Inte godnatt eller godmorgon. Nehepp tänkte jag bara. Tillslut tog jag modet och frågade vad fan hon höll på med, hon sa att det va för att hon "älskade mig så mkt" det va därför. Jag tror inte på detta, men iaf, nu vet ni en liten story där. Någon mer som har blivit sviken av sin "vän" nån gång?
Jag kan ju säga oxå att vi är vänner idag, men har inte samma kontakt som förut!

Nu till den där andra vännen som jag sa att jag skulle ta upp längst ner..
Ni kommer tycka att jag är HELT dum i huvudet. Men det är faktikst Sofia, hon vet inte att jag skriver detta för hon kollar på tv. hehe. Men hon och ja "klickade" direkt. Vi bor ju långt ifrån varran. Men vi är lika, det vill jag lova. Har sagt det förut oxå!
Det är något speciellt som man inte kan sätta fingret på vad det är!  Loveyah<3

Jag kan säga att hon den andra som jag "klickade" så bra med, vi träffas tyvärr inte så ofta. Men jag älskar henne ändå, som vän!!!! Inget ska misstolkas!

Ha det bra nu och ta hand om dig & dina äkta vänner
//Elin♥ (hoppas att ni överlevde texten!!!)


Mina äkta vänner är min andra halva!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar: Ja inte är det kul.. men som du säger, det är ju för djurets bästa.. o det vet man ju om. ändå så känns det så hårt :/ nej, nu tycker jag vi hoppar över det här ämnet, kan ta dte en annan dag :)



Skönt när det klickar sådär med folk :)



2009-07-10 @ 23:39:13
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Helenawj

tack :3

2009-07-11 @ 00:05:46
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Exakt :)

Jo det har jag känt.. ibland sådär extra mycket, så det nästan blir lite läskigt :O fasdt det är det ju inte men.. :)

2009-07-11 @ 00:41:22
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Tjiuu, vilken tur att du förstod hur jag menade hehe :) ja det är.. två olika känslor i just den känslan, haha, på något sätt :)

2009-07-11 @ 00:59:52
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0