yoyoyo

fd. svettmonstret is back. Jävlar vad jobbigt det är att klippa gräset. Det lutar ganska rejält på ett ställe på våran gräsmatta också. Men jag tog det som ett träningspass och det var det varkligen. Ni vet man har en sån härlig känsla i kroppen nu efteråt.
Tur att inte Elin tog några bilder för jag såg förjävlig ut svetten rann, bromsarna bet och jag blev röd i ansiktet av mimn rejäla anstängning. Men som sagt det känns bra nu iafl.
Kan äta godis ikväll med gott samvete. Hur bra?

Sitter förövrigt ute nu, det måste vara dom bästa uppfinningarna. Bärbar dator & förlängningsladd om batteriet börjar ta slut. Nej jag njuter av livet !
Lite chips och dipp vore, eller ska man vara nyttig och ta gruka. För det är ju gott till också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0