090602

Hejsan :D


Imorse vaknade jag av att det åskade, mindre kul för att det va 15 min innan mitt alarm ska ringa....

Ingen bra start på dagen, men men...


Idag har det varit en dålig & bra dag..... vi kan börja med det dåliga...


Jag kunde inte skicka sms på hela dagen fram till kl.15.00... Känner ni er också handikappade utan eran mobil?
Annars så har jag haft betygssnack i musik, prov i franska, muntlig redovisning i svenska och no prov (biologi), som gick bra faktikst....  Betygen sätts ju på TORSDAG !!!!

Och nu till det bra...
Det är endast 7 dagar kvar i skolan !!!! 7 dagar....  Sen har vi ett sommarlov som inte kommer en dag för tidigt....

Nu ska jag nog plugga lite so, historia (hanna har lånat min bok).

Igår blev det ingen uppdatering förretsen, hade helt enkelt inte tid, men det kommer bli bättre när det inte är så mycket prov!!!
Ett nytt inlägg kommer senare när jag har pluggat klart:D

// Elin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0