090604

Heeej :)

Om ni undrar varför uppdateringen har varit dålig, så är det för att idag så hade vi ingen ström här hemma, den kom tillbax för 2h sen...

Idag så jag haft mitt SISTA prov för 8an, riktigt skönt faktikst...  Så nu ska vi inte göra nåt mer i skolan :)
Annars så har min dag varit bra, roligast idag var bussen hem då Martin & Olle ngra kompisar höll på med Hanna, och hanna råkade nästan öpnna en dörr i bussen... Då låg jag & framförallt Olle dubbelvikta... Hanna vart rädd, och Martin hade också lite kul tror jag... 
Sen så fick inte Hanna svära, för då fick Martin & Olle slå henne, detta låter inte kul men det va riiiiiiktigt kul !!!

Något annat som vi kanske ska köra igång med är dagens outfit, vad sägs om det?
På sommaren så brukar jag dock byta kläder 3ggr dag ibland men ändå, jag tror att det skulle bli bra. Dock får hanna hålla i dom tyglarna.....

Och när vi ändå pratar om hålla i tyglar, så va jag & Hanna till stallet idag...  Vi red på ridbanan och min lilla häst va pigg idag, det va både kul och lite jobbigt... 

Nu ska jag snart sova då jag är jätte trött just nu, men uppdateringen blir bättre under helgen skulle jag tro..

Imorrn ska jag til stan för övrigt, då kanske jag kan visa något som jag köper, OM jag köpter nåt... Det skulle jag tro att jag gör...

// En trött Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0