090605

Heeeej :)

Nu är det en jäääääätte trött Elin som sitter här och skriver till dig... 
Det har varit en lång dag i skolan, som dock inte va så jobbig...  Sedan bar det iväg till stan och jag provade klänningar till skolavslutningen, hittade 3 st på MQ...  Jag köpte en av dom, en vit ballongklänning, jättefin är den.  Sen så hittade jag en typ, strandklänning på Stadium och nylonstrumpor på Åhlens... 
Jag visar bilder på mina köp imorgon..

Vad ska ni ha på er på studenten/skolavlutningen?

Imorgon så händer det inte så mycket vad jag vet, just nu så är bara SOOOOOVA !!!!!! som står på min lista....
Jag hade tänkt att visa ett par skor som jag klickade hem från gojane.com, för ca: 1 månad sen...  Men dom kom fort. det gick bara 7-8 dagar, sen så va dom i brevlådan :)

Nu känner jag att jag bara svamlar här, och har inget vettigt att skriva...

Ha det bra.... // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0