090610

Tjolahapp :)

Idag har det varit en lugn dag, har städat skåpet, spelat spel och sånt :) Jag spelade fia med knuff med 3 kompisar...  På eftermidagen så hade vi "spökboll" turnering, mitt lag vann, såklart!!

När jag kom hem så drog jag & Hanna till stallet nästa direkt. Nu är vi hemma och ska se på fotboll & äta popcorn, yummiie!!!

Ni hörde om "olyckan" som hände på Liseberg va? Vad jag har hört så va det så att upp på den första kullen så är det inga motorer som gör så att den åker. Utan dom 75km/h som kanonen skjuts iväg i, den farten/krafen ska räcka upp på kullen men det hade det inte gjort. Inte så farligt eftersom dom bara har ett tåg itaget som åker.
Jag måste fråga om ni gillar Liseberg? Om ni gör det, vilken/vilka attraktioner är din favorit?!
Mina favoriter är nog upswinget och höjdskräcken :)

Uppswinget


Höjdskräcken, ni som inte har åkt den, ÅK!!!


Några från min klass idag när vi spelad spel...


Fia med knuff, här hade jag redan vunnit =)

Nu ska jag se på fotboll & göra popcorn.... Men vi hörs sen, jag ska tänka vad jag ska ha på mig imorgon på studenten också...

// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0