090611

Hejsan...

Idag har varit en lång dag, vaknade runt 10 och gick upp, åt frkost och sånt där:) Vid 1 tror jag att dt va , så åkte vi mot studenten, packat med folk, men tillslut hittade vi våran kusin, hennes kompis & min faster + man...  Efter typ ½ timme så sprang dom ut, lyckliga som få. Och jag hann bara tänka, om 4 år är det min tur...  Jag hinner och orkar inte lägga up bilder från dagen just nu, men morgon kommer jag att göra det.

Imorgon slutar ju även ja skolan, och jag tror att hanna kommer ta bilder då, för då slipper jag springa runt med min mobil som har sämst kamera.

Jag har inte så mycket mer att säga, än att snart börjar den riktiga sommaren !!!!!

// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0