090612

Gissa vem som är typ världens lyckligaste?! Jaaag, skolan är slut och jag har hela sommaren på mig att göra vad jag vill..


Idag gick jag iaf upp 05.55 och väckte Hanna, vi åt frukost. Sen så bar det iväg upp och fixade hååret. Har tyvärr ingen bra bild på det, men det blev ialafall lockligt. Hanna har dock en bild på min outfit från dagen, det får hon lägga in sen. Dagen har ialafall varit bra, sång och pianospel i gympasalen, whaaat?!?! tänker ni. Men det regnade så vi va där istället.

Om en liten stund är det Idol 2006 på tv400, det blir att se. Jag är en rikig idolnörd, ser tillochmed på American Idol, ibland. Tycker att det svenska är bra också, såklart. Men amerikanska är bättre på vissa saker, typ nåt tema som dom ska sjunga, sen så är det ju fler människor= fler som kan sjunga, och som kan sjunga riktigt bra. I det svenska Idol så tycker jag att Marie har varit den som har det starkaste rösten, men Kevin den som har varit den bästa underhållaren. Snart börjar ju Idol 2009, jag längtar redan. Men detta året så ska dom ju åka runt i sveige och ha typ några sändningar. Tror jag...  Nog om Idol nu.

Jag ska lägga upp bilder från igår också, dock har jag bara 3, men det är ju bättre än inga alls =)


Visst va han söt när han va liten? :)


Här har vi honom, dock med ryggen mot. Men han skulle till flaket....


Här har vi flaket. Det är INTE min kusin som går upp.

Jag skriver nog mer sen ikväll, eller snenare idag, dagen har ju nästan bara börjat =)

// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0