090614

Heeej, det va ett tag sen jag skrev här nu, det beror på att min dator har gått i sönder......
Neeeejdå, det har den inte. Men jag har bara inte orkat sätta på den, gör det ikväll. Så nu sitter jag vid mammas dator.

Hanna skrev att jag borde lägga in bilder. Och jag sitter ju här just nu men jag ska lägga in så bra jag kan.
Vi ska ju på fotboll sen också, som Hanna sa....

Här får ni en bild ändå...


Fr. V uppifrån, Markus, Frida, Karl.
fr. V nedre raden, Elin, Hanna...

Ska tilllägga att detta är över ett år sen...

// Elin♥

Kommentarer
Postat av: adina

Oj, det är ju ganska långt borta. Men det är ändå väldigt nära, det går snabbt!





Hahaha, ja den filmen äger :)

2009-06-14 @ 18:35:27
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0