090618

Hejsan :D

Jag har varit hos tandläkaren nu, och jag hade inget hål, fast att jag trodde att jag hade det. Det var bara lite plast som hade lostnat, och jag fick ännu mer, mee like:D

Jag ser att ni som läser har blivit fler, kul kul. Men då vill jag se fler kommentarer. Lite respons på inlägg skulle vara bra. Jag som va så djup igår... 
Jag har även hunnit lägga in lite kläder i mina garderober, som för övrigt är jäääätte fulla. Ska nog försöka att rensa lite, så att jag kan köpa ännu mer :D

Idag blir det stallet, tråkigt när det regnar bara. Får hoppas att det ger sig snart. Karl sa imorse att det skulle bli bättre på eftermidagen, jag är skeptisk....

Jag tänkte börja på ett inlägg där jag visar vilka produkter jag använder till mitt hår, naglar & parfym etc.


// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0