090620

Heeeeej, idag va det en trött Elin som vaknade kan jag säga. Första vaknade jag typ 9, men orkade inte gå upp så jag gick upp runt 11 istället =)

Igår va det kul kul, Hanna skrev ju om sällskapet igår oxå. Om ni undrar så är Jakob våran brors kompis, Isak är Jakobs lillebror. Och ja Karl är ju våran bror..
Jag har inga bilder att lägga upp från dagen, då jag inte tog ngra bilder.. Kände att jag skulle bara inte tänka på nåt om bloggen eller ta kort, det va ju kameror överallt så jag är nog med på dom flesta andra bilderna. Som alla andra tog..

Nu sitter jag ialafall och ser på tv med Hanna. Jag vet inte vad det är med dt är nåt om poliser, haha.  Annars så kommer det nog inte hända så mycket idag, vet inte heller något att skriva om. Men det hinner jag ju tänka på...  2 av mina kompisar är ialafall på Liseberg idag, tror att det är idag. Jag är avundsjuk som ett litet barn utan godis, när alla andra har godis...

Jaja, det va allt från mig just nu, vi hörs sen kan jag lova :D

 // Elin


Sommar för i helvete :D. Det är typ molnigt här. Men det ska tydligen bli bra väder imorrn och frammåt :D

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe varför har du det? :D

2009-06-20 @ 14:17:33
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0