090622

Hejhej=)

Väldigt dålig uppdatering idag hörrni. Men jag skrev ju igår att det skulle bli lite sämre uppdatering idag, faktiskt.

Idag har vi ialafall varit i stallet, det va skönt men varmt. Sen har jag solat lite, sett på IDOL!!!! Finns det nån mer som fullständigt avgudar Idol typ?!. Säg till, jag är helt såld på det.. Nu sända Idol 2007 på tv400, 15.25 på vardagar. Men det är bara audition programmen och slutaudition som sänds, sen sände dom en ny säsong... Jaa, det får bli ett annan inlägg om Idol nån gång.

Imorgon så måste jag ringa en kompis, jag kom på nu att jag borde ha gjort det idag. Jag ska nämnligen bowla på onsdag med några från min skola. Vi går en ledarskappsutbildning, och förra året så åkte vi och kollade på fotboll på Ullevi. Detta året ska vi bowla. Nästa år hoppas vi på Liseberg, dt är mkt roligare än Grönan =)

Jaa,nu ska jag kolla lite på internet, jag återkommer senare..  Såg att Hanna hade skrivit ett inlägg nyss oxå, kanske får ni samma sak berättat en gång till ? Jag orkade inte kolla på det...

//Elin♥


Sommaren är ju lätt här ialafall (Y)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå :) Ja jag såg allt att det var ni som kom, dock har jag svårt att se skillnad på er, så jag vet aldrig vem jag ser av er :P



Kram

2009-06-22 @ 22:43:03
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0