090625

Ja nu är Idol slut, men det kommer ju ett nytt program imorrn. Eller nytt är det ju inte men.

Dagen annars har varit lugn, jag har solat lite, lyssnat på musik, varit i stallet. Nu hade jag tänkt att duscha. Ännu en gång är jag trött som få, men jag är ju ledig ialafall.
 Jag kommer inte på nåt kul att skriva om, förutom att jag tycker att Velvets (Jenny Pettersson) nya låt är grymt bra, Come into the night, har jag för mig att den heter. Lyssna. När jag ändå tar upp det så lyssnade jag på E.M.D. igår, dreas låt Alone, men versionen från grammisgalan. Det är oxå rusktigt bra. 

Tänkte ta en visste du att del 2 sen oxå, men jag måste tänka på vad jag ska berätta. haha

// Elin♥



Hoppas inte att jag somnar i duschen.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0