Årets nykomling!!

Jaa, det finns ju många olika talanger kan man ju lugnt säga..  Nu tänkte jag dock inte snacka sång eller nåt. Utan sportslig talang. Speciellt fotboll. När någon säger fotbollstalang, många tänker på Zlatan men jag tänker på någon annan.. Nämnligen Robin Söder, han va med i svenska u-21 landslaget, men blev skadad. Lite tråkigt eftersom han spelar i IFK Göterborg som är mitt favoritlag i Allsvenskan..

Ja, men han är iaf sjukt bra. Tänk dig själv att vara 17 år (Han är 18 nu!) och gå ut på planen på självaste Ullevi, det är kanske runt 20 000 som kollar på dig, dvs. 40 000 ögon. Jag tror inte att man är så kaxig då. Men när mr Söder debuterade i allsvenskan som 17 åring så gjorde han mål och blev genast sveiges nya fotbollstalang.(Fick pris som året nykomling, 2008). Från att kunna gå runt och vara näst intill anonym till att nästan alla känner igen dig. Inte så lätt skulle jag säga. Sen tycker jag att han ser riktigt bra ut.  Han är ju trots allt bara 3 år äldre, kanske ska lägga in en stöt? hahah, eller inte!


The one and only...

Jaa, nu är det snart dags för mig att fixa naglarna tror jag, har fixat skorna. Även om jag tror att det inte kommer hålla så bra. Men det finns ju mer lim som tur är...

// Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0