at home

Kul att Elin håller bloggen vid liv iafl, vilket inte jag är allt för bra på. Men tycker om hennes sätt att skriva på farktiskt :)

Imorgon så kanske man inte ska sova till halv12 eller juste det är ju sommarlov. Jag & Elin hade tänkt att låna hundarna imorgon också, mycket roligare att bada med dom! hihi, dom är så söta ^^
Jag har inte så mycket vettigt att skriva.

men jag såg på aftonbladet att Michael Jackson's fans hoppas på att hans död är en bluff. Fansen tycker att det ser ut som om han reser dig upp i helikoptern. Jag såg det själv, NEJ han reser inte på sig. Kameran ändrar vinkel och sjukvåradrna drar nog på båren skulle jag tro. Men kul att se vart dom kommer med allt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0