Bad med Hanna.

Hej igen... 

Jag följde med Hanna och badade förut, även om jag inte badade för att jag inte hade på mig bikini, och orkade inte byta kläder lixom..  haha, lat? Det va iaf kul. Vi hade ju som sagt med oss 2 sweetie hundar. Sluggo som en dom heter, han är min lilla gris. Vi gick faktikst på agility(?) för några år sedan. Men ja, nog om det.. 
Nu ikväll så har jag ätit mat (bra för att överleva!!), sen så gjorde jag & Karl, chokladsås/kolasås, den blev helt ok. Karl typ älskar det. Resan till Göteborg blev bokad också, väntar med spänning på mailet om bokningen går igenom.. Välkommen till 2009, här kör vi på internet... hehe

Jag sitter och funderar på en visste du att....  Jag kommer på saker, sen så glömmer jag... Inte så smart kanske, men alla mina hjärnceller är bort blekta av solen. haha.. Eller av all färgning?

Nej nu ska jag inte sitta här och inte säga nåt vettigt utan ta saken i egna händer....

 //Elin♥

Btw, så lägger nog Hanna in bilder från när vi badade, jag varnar er för jag är med på ngra bilder, och inte fan är jag snygg vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0