"Bra sida eller "Dålig sida"?! Det är frågan!!

Jaa, många har ju en "bra sida" när man tar kort och en "dålig sida". Alla har kanske inte det. Jag inbillar mig att min högra sida blir bäst för att jag ser mer avslappnad ut där. Men ibland så ser jag ut att vara stel som är jävla pinne,fast att jag har höger sida. Ibland kan faktikst vänster sida bli bra, jag hade tänkt att lägga in 2 bilder på mig, en på vänster sida och en på hödersida, ialafall när men sidan träder fram mer....

här har ni!!!

                           
Höger!!!                                                                                   Vänster!!!


Själv tycker jag att dom båda är helt OK, men jag ser mer stel ut på den vänsta än på den högra!
Jag får ofta höra att jag blir bra på bild, men jag är inte alltid belägen att hålla med..... Men det är väl bara att tacka =D


// Elin♥


Btw, har ni någon "brasida"? Om ni har det vilken? Oftast är det vänster.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0