Dusch,solgalsögon&fötter.

Japp nu är vi hemkomna från stallet. Hanna duschar just nu så jag väntar på att jag ska få duscha.  Sen ska jag ringa en kompis, fixa naglarna, och efter det så blir det fotboll.

Hanna sa att hon & jag skulle ha solglasögon på oss på Liseberg, så att det inte är så många som tittar på oss.. Men jag tror inte att jag skulle orka ha det. hmm. Vi får se... Det räcker att ha uppsatt hår för mig, jag tycker inte att tofs passar mig så bra.. När jag & Hanna har ätit lunch dom 2 senaste dagarna så har vi haft solglasögon på oss, det ser inte så socialt ut. Men dt struntar jag i. Som tur är så har vi inte likadana solglajjor.
Jag tror inte att det är så många tvillingar som gillar att klä sig likadant.
Nån av er som är tvilling? Då kanske du kan hålla med om att det är lite jobbigt ibland när folk glor som aldrig förr. Då vill man inte gå klädd likadant, folk tittar ju ännu mer då!!!

Nu hör jag att Hanna stängde av duschen, så jag ska gå ner nu. Vi hörs sen. Bye Bye..

// Elin♥



Mina & Hannas fötter, rolig bild tycker jag, Sätter lixom färg på tillvaron. HAHAHAH, eller inte. Förstår inte varför jag valde denna bilden !!!??


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

nej, jag hatar bedövning :O

2009-06-23 @ 19:24:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anna Kubel

söt bild!!

2009-06-25 @ 09:26:49
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0