En dag i solen... ... slutar inte alltid som ma tänk sig om man heter Hanna....

Hejsan, det har varit en helt underbar dag i solen, ibland så är det så skönt att bara inte göra någonting. Jag och Hanna har legat på altanen och solat lite, Hanna den smarta människa som hon är smörjde inte in sig på magen som hon skrev. Inte så smart såhär i efterhand men, vad finns det att göra åt saken nu?  Vi har iallafall löst Soduko (?) eller försökt ialafall. Hanna skulle lösa ett och hon bara gissade lite, ni kan ju gissa hur det gick...
Jag har även läst lite ur en bok som jag har lånat av en kompis, jag lägger upp en bild på den, och ngra till bilder från dagen...

Jag såg även att Hanna skrev inatt att jag antagligen sov, det stämde inte. Jag lyssnade på radio. Men det är lite tråkigt, för dom spelar samma låtar ungefärsamma tid, varje dag.... Eller på kvällen ialafall...

Här kommer ngra bilder från min dag som jag bara kan summera med ett ord: chill


Suuunshine =)


Jag soooolade, såklart.....


Jag läste oxå, solglasögon på...  men här så solade jag nog lite. haha


Här har vi boken, jag skriver mer om den sen.
Har nån av er läst den?

Jag skriver mer sen, blir nog efter fotbollen. Jag ser fram emot min cola. hahah

// Elin♥

Ps. Nu sitter Hanna här och spelar pinball, HAVE A LIFE.. hahah .Ds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0