En till lista, jag har för mycket fritid..

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej dt ä Elin
Hur svarar du i mobiltelefonen? ah hallå/ hej
Ringer det mycket till dig? nja, sådär...
Ringer du mycket? nepp
Vem ringde du senast? Hanna
Vad står det på ditt senaste sms och vem va det från? haha, inte du heller :) från Fredde
Hur mycket pengar har du? Vet inte, typ 2000 kanske?!
Senast kramat och när? dt va nog igår, vet inte vem den senaste va dock..
Antal timmar sömn inatt? ehm, 7 =)
Sov du ensam? Japp
Vem sov du hos senast? kommer inte ihåg
Vem sov hos dig senast? vet inte det heller serru
Vad ser du fram emot? Sommaren :D, dt är kanske redan sommar? Jag har inte märkt av det så mkt :) & Liseberg...
Vad vill du ha just nu? hmm... Love and money ?!
Vem hånar du? Folk som är värda att hånas
Vem längtar du mest efter? Jaaadu.....
Vem vill du helst slippa? Ingen nämnd, ingen glömd
Vem stör du dig på? För många
Vem vill du sova bredvid inatt? <3=)
Vilken buss åker du oftast? Skolbussen, kanske...
Vilken årstid är det nu? Sommar, tydligen
Anser du dig själv snygg? vem gör det inte?. haha...
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? kankse det kanske....
Är du en bra partner? Hoppas det.
Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet....
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? nejj, inte vad jag vet!
Har du varit otrogen? inte det heller.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? både och.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? För det gör jag =D
Vad åt du senast? Candy
Är du polare med grannarna? Ja
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Japp :D
Var är dina syskon just nu? Hanna är hemma. Karl är på massage...
Vilken tid gick du upp imorse? 10.55
Vad gjorde du kl 2 inatt? ehm, va vaken iaf...
Vad är det första du gör på morgonen? Ligger kvar lite extra i sängen, men om det är sol så hoppar jag upp... hehe
Vad ska du göra efter det här? Det va en bra fråga...

Jag utmanar ALLA som läser detta, ALLA !!!!


// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0