En till lista !

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Hanna
Vem tänker du på nu? Dom jag chattar med på msn :D
Vem pratade du senast i telefon med? Karl
Vems hus var du senast i?Mitt :)
Vem önskar du var med dig nu? Jaaaadu...
Vem är din favoritsläkting? Lätt Frida eller Markus

VAR
Var är din mobiltelefon? Framför mig
Var handlar du mest? Olika, H&M, gina eller MQ
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Staduium
Var åkte du senast bil? Hem

VAD
Vad åt du senast? Mat
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Dom som jag har på mig, ljusrosa. Men jag har mååånga andra byxor :)
Vad är den närmaste saken som är blå? ahha jag ser inget blått...
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favoritfärg? rosa,svart,vit. Typ..
Vilken film såg du senast? jag vet inte..
Vad hör du just nu? Musik :)

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? kanske jag har..
Hånglat i skogen? Hm... Tror inte det
Tyckt att din kusin är het? som fan ..
Sovit naken? dt tror jag nog--
Kört över hastighetsgränsen? Hahaa, ne.
Målat om ditt rum? jaa
Dansat framför en spegel? japp
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nä!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja.
Varit i slagsmål? haha, inte med nån annan än Hanna eller Karl... vad jag vet...
Smugit ur ditt hus? aaa
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jaooo
Hånglat med en främling? ahha, dt tror ja inte
Älskar eller saknar någon nu? Jaaa,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0