Hemma ...

Japp, nu är vi hemma. Efter en ganska konstig tur till stallet, vi kan börja från början. När vi kommer ner i hagen så står hästen som jag rider där och ser jävligt nöjd ut, jaha? tänker jag. Sen ser jag, Äckelhästen har rullat sig i den värsta geggan som finns, och är lerig på HELA och nu menar jag HELA vänster sidan!!! Arg som ett bi går jag & hästen upp till stallet, där får hon smaka på sin egen medcin. Haha, med andra ord. Hanna fick skölja av henne med vatten. Usch, jävla häst !!!
Sen kommer vi till det andra dilemmat, jag hade satt mina stigläder åt fel håll. Jag ändrar dom, men jag måste hämta en sak 5 meter bort, VAD FAN TROR NI HÄSTEN GÖR?!
Jo det ska ni få veta, hon rullar sig på ridbanan, ännu en gång äckelhäst !!! vad tänker hästar med ibland?! Då va hon inte bland mina favorit varelser här på jorden kan jag lova dig!!!
Sen gick det bra, hon va duktig hela tiden. Kan bero på att jag hade spö hela tiden.

Men men, jag står mellan att göra iordning mina nails på söndag eller idag....  tror att det får bli på söndag efter stallet...
Men jag måste måla på ett till lager med annat lack, för annars så kan ju dom gå av, och då går jorden under!!

Min beställning från gojane.com är skickad också. Det betyder att den kommer om ca, 8 dagar :D WIIIE!!!! Men bara för det så kommer den väl om 10 bara för dt.... Men förra gången tog dt bara 7 dagar.... Jag hoppas på det bästa...

 //Elin (Hon som alla tjejerna vill va, och alla killarna vill ha)..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0