Inte så värt inlägg...

Jag kan inte hålla mig borta här ifrån trots att jag har värsta bloggtorkan.

Men jag kan ju ialafall gå in här och skriva lite.. Nu tänkte jag på detta med naglar igen. Jag ska ta bort mitt nagellack imorrn & 2 små diamanter på dom... Jag tror att det bara bli vanligt lack denna gång oxå.. Men på söndag så ska jag, Hanna och en kompis på konfirmation, då våra kompisar konfimerar sig. Då ska jag ha mina lovley skor, och nåt rosa på mig, nu funderar jag även på om jag ska ha rosa nagellack. Mina naglar är ganska låna, och de gäller att dom INTE går isönder denna veckan. Ska ju bowla på onsdag så då kan jag ju gå in och köpa mer diamanter och limm, kanske mer lösnaglar & fransk manikyr oxå? Det är dyrt detta ska ni veta...  Mina kläder från gojane kankse kommer denna veckan också, hoppas det ialafall =)




Jag vet inte vad jag ville få fram med detta men, antagligen va det ilandsproblemet naglar...

Imorgon på schemat står det ialafall stallet på förmidagen, sen och kolla på fotboll. Kanske träffar jag en kompis då också. Hon visste inte om hon skulle vara hemma just då men ändå =)  Usch, det känns som om sommarlovet är jätte kort och som om vi ska börja skolan om 3 vekor... Men det har ju snart gått 1 vecka... Konstigt det här...

Nu ska jag kolla lite på internet här va, se om jag hittar nån inspiration till naglar hår eller varför inte kläder. Men jag har ingen mer plats i garderoberna nu...

 // Elin♥


Btw, så har Hanna kanske bilder på hur vi såg ut i håret igår!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0