jhaappp

jag tänker göra samma lista som elin snart för jag fick damp på att the hills inte funkade, man kunde se typ 3 min sen typ behövde det ladda i 10 min osv. Vem orkar de liksom ?

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Hanna
Hur svarar du i mobiltelefonen? hallå / hej det är hanna . Det beror på vem det är :P. Kan även bli "tja det är kungen"
Ringer det mycket till dig? jarå, ibland. :P
Ringer du mycket? det går i omgångar,
Vem ringde du senast? har tagit bort listan men säkert pappa xp
Vad står det på ditt senaste sms och vem va det från? hahaah , vadå jag eller? De va ju du som sa ;)<3 , från Kristoffer
Hur mycket pengar har du? räknar dom inte spec ofta
Senast kramat och när? nån igår, Jill tror jag det var. Mammas kompis från usa :)
Antal timmar sömn inatt? 9 :)
Sov du ensam? Japp
Vem sov du hos senast? Johanna
Vem sov hos dig senast? längesen nu, så ja kmr inte ihåg
Vad ser du fram emot? bra fråga, men ikväll kanske ?
Vad vill du ha just nu? cola vore inte fel inte brämhults juice heller
Vem hånar du? ingen just nu
Vem längtar du mest efter? mina babes :o
Vem vill du helst slippa? varför skulle jag skriva det här ?
Vem stör du dig på? en konstig person.
Vem vill du sova bredvid inatt? Nån mysig tack
Vilken buss åker du oftast? solbussen, 400 eller 2
Vilken årstid är det nu? Sommar, :P
Anser du dig själv snygg? Jag har min moments ;)
Har du varit kär? JAA !
Är du kär nu? sånt jag gärna håller får mig sj ;)
Är du en bra partner? jag tror väl de
Har någon varit otrogen mot dig? neee
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? nixpix
Har du varit otrogen? skulle aldrig ske
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? hahaha , jag raggar lika mkt som folk raggar på mig ^^
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jajjamensan, vi är kompisar :)
Vad åt du senast? popcorn, jävla tjockis
Är du polare med grannarna? lätt
Har du varit på ett party? jarå
Har du varit utomlands? yes
Var är dina syskon just nu? Elin är i rummet bredvid mig och karl är nog snart hemma
Vilken tid gick du upp imorse? 11:59 x)
Vad gjorde du kl 2 inatt? satt vid datorn :)
Vad är det första du gör på morgonen? kollar vilket väder det är och sen kollar jag mobilen och klockan
Vad ska du göra efter det här? ta ett glas cola och kolla om nån rolig är inne på msn, hoho !

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: ne jag vet, det är bra med abort ifall man inte är redo

2009-06-20 @ 18:39:57
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0