99 saker du inte visste om mig :D

99 saker du inte visste!

1. ditt namn? Elin

2. exakt ålder? 15 år

3. vart bor du? Karlstad

4. bor tillsammans med? pappa, mamm, Karl & Hann

5. husdjur? yepp, en katt

6. färg på ditt hus? rött & vitt

7. när är du född? 10 maj 1994

8. klass? 9B

9. vilket år tar du studenten? 2013, tror jag...

10. något jobb? nejj

11. när ska du sova ikväll? vet inte

13. duschat idag? japp

14. kramat någon idag? nope

15. pussat någon idag? noo

16. vad har du ätit? frukost & lunch

17. dagens klädsel? tunika, vita leggings... 

18. dagens smink? inget

20. dagens roligaste? Karls kompis :D hahahh, jag säger inte vad bara.. :)

21. har du några nära vänner? yes

23. vem kramade du senast? Krille, har jag för mig

24. hur många har du haft sex med? ---

25. hur många har varit otrogna med dig? inga ...

27. har du pojk-/flickvän? vem vet?!

28. vem pratade du med i telefon senast? mammas kompis, igår kväll

29. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Fredde, jaa så kan det vara, Jag såg dig och Karl förresten... :D



senaste:
41. personen du tänkte på?
:D<3 haha, inget som jag berättar här kan jag säga...

42. personen du kysste? <3 =)

43. gången du spydde? dt va ett tag sen, vill inte ens tänka på dt....

44. gången du grät? kommer inte ihåg.

45. pizzan du åt? dt va ett tag sen...  hawaii tror jag :D

46. gången du var i Göteborg? 10 månader sen typ ...

47. gången du var i Stockholm? December...

48. gången du var trött? igårkväll

49. gången du var hög? ahhahaha, igår. jag va hög på cola (H)

50. personen som såg dig gråta? det vet jag faktikst inte ...




antingen eller:

51. svart eller vitt?
båda :D

52. hund eller katt? hund.

53. ut och festa eller hemma och mysa? beror på mitt humör & vem/vilka jag är med

54. Tv-spel eller datorspel? tv-spel. LÄTT!

55. singel eller upptagen? upptagen... men vem vet om jag är det....

57. lunarstorm, helgon eller Playahead? inget av dom..

58. ragga eller bli uppraggad? beror på....

59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel, LÄTT!

60. svart hår eller blont? dt spelar ingen roll på boys, men jag passar nog bättre i blont än svart...

61. blåa ögon eller bruna? spelar ingen roll, dt är lika fint..

62. choklad eller lakrits? hmm, choklad

63. Göteborg eller Stockholm? Gbg, men dt beror ju på vad man vil göra. :D

64. högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt(Y)

65. coca cola eller fanta? coca cola

66. pizza eller kebab? kebapizza, njedå^^ ... kebab tror jag... Men dt beror oxå på vad jag vill ha ...

67. randigt eller prickigt? båda är fint, men inte tillsammans...

68. älska eller älskad? älskad av någon som älskar mig lika mycket <3

69. leva eller dö? leva, ofc


antal:
70. personer du älskar?
ngra st, men en lite mer än andra... men jag älskar dom ju på olika vis :D

71. personer du hatar? ngra st, jag räknar dom inte

72. personer som sagt jag älskar dig till dej? har ine räknat dt heller ska jag säga dig

73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1

74. glassar du ätit på en dag? mx 3 ...

75. festivaler du varit på/ska på detta året? 1, rix fm. hoppas jag

76. gånger du haft minnesluckor? en, svimmade på en fotbollsmatch. Kommer bara ihåg vissa delar av dt som hände..

77. gånger du varit hög? svarade inte jag på deta förut?!

78. personer du saknar just nu? ngra st :D

79. gånger ditt hjärta brustit? nån gång elle två. vem vet...


vem:
80. Vill du kyssa nu? :) <3 jag säger inte här.. hallååå?

81. ska du träffa imorgon? vet inte dt du....

82. sjöng du senast för? mig själv, men Hanna hörde nog. Hon kan beräta om min hääärliga röst. Ja sjunger som Marie Picasso... hahahah

83. Hade du senast en msn konversation med? Marcus, har jag för  mig

84. spelade du tv-spel med senast? Hanna

85. vill du ta med på en romantisk resa nu? Deee du :D

86. vill du kasta en sten i huvudet på? ingen!!!

87. förtjänar att dö? dt gör nog ingen heller...

89. vill du sova jämte inatt? den som vill sova brevid mig... och jag vet vem :D



vad:
90. gör dig glad?
en massa saker :D

91. gör dig ledsen? lesamma saker.(Y) smart där..

92. vad vill du helst göra nu? Liseberg &åka bort :D

93. önskar du att du slapp göra? skolan

94. vill du ha nu? hmm, får jag tänka på det?

95. önskar du dig i födelsedagspresent? pengar kanske?. dt är ju ett tg kvar.. En macbook skulle inte sitta fel heller..

96. längtar du till? Liseberg, wiiiiie :D

97. tycker du om dina betyg? dom är helt ok

98. ångrar du i ditt liv? vet inte....

99. är det bästa som har hänt dig? <3:)




Fungera inte detta nu så bryter jag ihop. Det kan även hända att det kommer upp 2 eftersom jag har gjort den 2ggr, därför kan svaren inte vara helt lika...


// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0