Nästa outfit !

Tyvärr blir det inga länkar/videos idag, för att jag orkar bara inte. Som jag känner just nu ialafall.  Jag hade tänkt att visa er min skolavslutningsoutfit snart, ska bara skicka den från Hannas mobil till min mobil och sen lägga in den på datorn. Det är bäst för henne att hon har den bilden kvar !!!!!!

Något som jag ofta får komplimanger för är mitt hår, och jag tycker väl att det är fint och så, men jobbigt. Därför hade jag tänkt att skriva det i nästa inlägg om hur jag sköter mitt hår, visa vilket shampoo jag använder, inpackning och hur ofta jag har det. Jag kan avslöja att det är för sällan....


//Elin♥


Ett sånt här armband bär jag nu på sommaren, har för mig att pengarna gick till nåt bra... Det är 2 år gammalt.
men älskar man fotboll så gör man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0