Rädd?

Vinst blev det, och det va ju inte fel för 5 öre.

Jag sitter här nu och ska måla naglarna. Borde lägga in bilder från mobilen också, men jag orkar inte. 

Imorgon ska ja ialafall bowla, det ska inte bli kul. För jag suger på bowling, tycker jag ialafall. Men förra gången som vi spelade så vann jag. Vet inte om det va för att dom andra va mkt sämre än mig, eller om det va för att jag är så himla bra? hahah,

På tal om nåt helt annat, Fobier. Nästan alla har ju en fobi/nåt som man är jätte rädd för. Jag är rädd för ormar, om jag skulle möta en/flera. Som tur är har jag inte gjort det på länge! Något mer som jag fullständigt HATAR är när folk säger att dom mår illa/måste spy. Jag vill bara sp själv. Det är nästan så att jag inte klarar av att skriva om det. Tycker verkligen att det är sjuuukt äckligt. Haha, det kanske låter ite konsigt men, fråga Hanna, jag klarar inte av det verkligen. hahahha xD
Jag hade inte tänkt att komma med att jag är mörkrädd eller nåt. För vem gillar att vara ensam när det är mörkt lxm?, Men jag är inte rädd för mörkret, utan att det ska hända nåt..
Är just du kanske rädd för något?

Vi kanske ska köra en. Visste du att?...  Som Amir ar gjort.. Jag måste fundera på det... hmm..

Nej, nu ska jag måla naglarna, skriver om ett tag igen..

// Elin♥



ni ska veta att jag älskar att reta Elin för att hon hatar när man snackar om att nån har spytt!
jag och Karl gör det ganska ofta!
mohahahha
                                                                                         //   hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0