SOMMARLOOOV !

FÖR FAN NU HAR JAG SOMMARLOOOOOOV!!!!!!!
På riktigt har jag längtat hela vårterminen, det är det här jag har jobbat för. Att gå 5månader och sen få ca 2 månader ledigt. BÄST I VÄRLDEN !
Det har inte sjunkit in än men det kommer väl på måndag när jag inser att, va fan jag är ju ledig.
Ska börja vända på dygnet snart också :)
Saknar dock redan vissa personer i skolan, så underbart snälla och mysiga vänner har jag. Killar & tjejer, lyckligt lottad.

Om det vore bättre väder kanske jag inte skulle suttot här heller, utan varit i stan och kikat på torget med mina fina vänner. Men vem orkar när det regnar och blåser? nej inte jag !

en äppelpaj och dator får det bli, har tryckt i mig en bit grillat också, yummy !

....  Bild från förra sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0