sunshine

yepp för idag hörrni har det varit varmt, på våran altan är det sol HELA dagen så där kan man ligga och steka på rejält. Som jag har gjort, ser fortfarande ut som en gris på magen men.. :P
Just nu håller jag på att få psyk på några jävla skator här utanför som låter hela tiden från klockan7 på morgonen till 12 på kvällen.

jag sa igår att jag skulle ta sovmorgon en rejäl sådan om jag kunde. Det kunde jag också tills Elin flyger in i mitt rum och säger;
- Har du inte gått upp än?
Självklart blir mitt svar nej och klockan stog på 11:37. Det var skönt vill jag lova. Hon ville bara att jag skulle smöja in hennes rygg. Så 10 min senare gjorde jag det och 40 min senare började jag göra mat.

nej nu ska jag njuta lite till och kanske göra lite grädde och gufska i mig lite kladdkaka tjock som jag är. hoho !!

Kommentarer
Postat av: Malle

Hej sötnos, haha nej hon är hemskt. Går inte att få henne att tugga någonting, hon har helt enkelt för bråttom. Hoppas allt är bra, vi ses säkert i skogarna. Kram

2009-06-17 @ 18:56:49
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0