Svininfluensan

Jag läste nyss på expressen.se att 30 nya fall av just svininfluensan har upptäckts. Skåne, västa götland & Stockholm tror jag att det var som fallen hade hittats. Jag har en rädsla, nästan fobi, för att få sånt här. Jag är ju ioförsig rädd för att få majsjuka, och så fort någon nämner det så blir jag illamående. När jag är på stan ibland, så håller jag andan för att jag är så rädd för vissa baciller. Men jag har inte bacillskräck för såna personer jag känner...
Nån av er som har bacillskräck/samma rädlsa/fobi som mig?

Det va det enda som ja ville, eller nej. Jag ska lägga upp min outfit för dagen också..

Nej det ska jag inte, för att det går inte att lägga in bilder från Hannas mobil till min dator.... Typiskt....


 //Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0