Talanger....

Jaa, hur många har inte en talang?! Det spelar nästan ingen roll vilken talang man har. Men en talng för mig är nåt som man är bra på verkligen, som man inte behöver träna så mycket för att bli bra på.
En begåvning är något helt annat, för mig. Det är typ som om man kan sjunga. Inte är det många som har en röst som är så vacker att det skär igenom glas, men några har den. Och det ärren begåvning..
Och hur kom jag på detta nu tror ni? Jag tillbringar ganska mycket av tiden som jag sitter vid datorn, vid Youtube... Och där finns det ju måååånga som laddar upp klippa där dom sjunger...
Något som även finns där är ju klipp från IDOL!!!! Och detta program, jag älskar det verkligen. David Archuleta är en av alla dom underbara idoler i american idol, dock kom han bara 2a, eller bara och bara. Det är en enorm prestation eftersom det är säkert över 1miljon som söker där från början...
Jag tycker inte att vi har haft nån riktig naturbegåvning när det gäller idol i sverige. Okej, Kevin är en underhållare och artist ut i fingerspetsarna. Marie är en sångerska som har en röst av guld, och jag vet att hon jobbar med sitt andra album just nu, skriver sina egna låtar och sånt...
Det som jag vill säga med detta lilla inlägg är att, ni som har nån talang, ta vara på den. Ni som kan sjunga, jag önskar att jag hade eran röst...
Jag kan int göra fet stil eller kursiv stil, länka eller ladda upp bilder just nu. Vet inte varför...
Därför blir detta ett inlägg som är lite tråkigt. Du som har plågat dig igenom detta kan få en stjärna i kanten.. :)
 //Elin... (som borde gå och lägga sig, då hon är jätte trött. Vi hörs imorrn!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0