u know

Ni vet nu sitter jag här ensam.. .. igen. Önskar att jag hade någon att dela vardagen med.
Ni vet nog vad jag syftar på, alla dåliga tankar kommer när man sitter själv. Why man?

Men jag ska väl inte tänka allt för mycket på dt för imorgon ska jag träffa en underbar vän vid namn Ella. Vi ska gå på rixfm festival och sen drar vi hem till henne för lite mys. Kan det bli bättre? NEJ! :P

Tänkte smsa en bejb nu så ni får ha de så bra.
btw så blir jag SÅÅ jävla trött på alla kissie wannbe's. Alla som tror att dom kan provocera så jävla överdrivet. Visst vem fan kan inte tycka att man ser bra ut i något eller allt? Men måste man överdriva och säga att man har det så bra?
NEJ FÖR DET MÅSTE MAN INTE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0