Tips !!

Jag fick en parfym i födelsedagspresent som doftar, helt underbart. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som lykar så gott, men nåt är det.... 

Britney Spears. Fantasy



Okej, nu till håret. Jag kommer lägga upp shampoo, balsam, inpackning, ärmeskydd & andra prokukter :D


det blev en liten bild, men detta shampoo & balsam har uv skydd!!!

Använder detta ibland också, för att det är till för långt hår...

och detta balsam använder jag nu, det skyddar tydligen håret på nåt vis :D


Den här inpackningen är bäst av alla dom som jag har testat, håller vad den lovar !!!!


Här har vi värmeskyddet, har inte testat det än dock. Det är dock den gamla dsignen på denna bilden!!!

Jag får inte upp bilden på Got 2b, smooth `n chic.. Men det använder jag också ibland. Smoothing lotion. :D luktar också väldrigt gott..

Dags för det viktigaste nästan, naglarna. Jag använde ju nailgrowth miracle. Det gör så att naglarna blir starkare & växer snabbare, och det fungerar. Det är en bra investering, men läs på förpackningen innan användning!




Nu till nåt helt annan, nämnligen mascara. Jag använder mig av Volume collangene från Loréal. Det är en bra mascara, om man har täta ögonfransar. Den är lite kletig, men borsten är stor, vilket gör det lättare tycker jag att applicera den..:)




Detta var all från mig just nu, men jag skriver mer sen om jag kommer på nåt fint att skriva om.. 

Nu tibbaka till musiken =) I LOVE MUSIC !!!!

// Elin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0