Vem vill? och att "låna" saker..

Jaa det är frågan.. Och nu kommer den..


Vem fan vill se M.J död? Jag tror faktikst att det är ganska många som vill det :S..  Ganska wierd... Men jag skulle inte vilja se nån död lixom. Hallåå ? Men det är väl bara för att dom "älskar honom så mycket!!"...  herreguud. . Ibland blir man trött på rikigt...
Hörde idag också att självmorden i USA hade ökat efter att M.J dog. Stora delar av dom berodde på att just han, king of pop, har dött.. Sjukt alltså... 

Hanna kommer ju inte att skriva här på bloggen, varken imorrn eller på torsdag skulle jag tro.. Så nu är det jag (Elin), som styr och ställer.. Nu jävlar!!. haha..  Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nåt bus... =). ahhaha . Kanske sk ajg stöka runt i hennes rum? hahah, jag dör va kul det skulle vara!!! Det som är bra med att vara tvilling är att man är oftast lika sor/liten när man ska slåss.. Ibland så bryter man ju ben i foten, men iaf. ahha (uppps!!)  Men jag kan ju låna kläder nu när hon är borta utan att fråga, ta vad fan jag vill i hennes rum, använda hennes dator, ta alla hennes tidningar, ja. listan kan göras lång...  Kankse ska jag ta hennes kamera oxå.. hmm..  Om hon inte tar med sig den..  Så om jag är rikigt teknisk skulle jag kunna lägga in bilder på datorn. hahah , men det krävs för många hjärnceller för det. Jag har tyvärr inte så många kvar. Hehe... 


Ja, och imorrn blir för övrigt en rikig slappardag, ska inte göra ett skit..  Hade jag tänk mig iaf..  Sola lite, kanske bada?. Men isf får jag vänta till Karl kommer hem, för inte fan vill jag bada själv. hahha ...  Sen så ska man ju egentlige inte göra det, har jag lärt mig. Man har ju lärt sig bad,båt och is-vett. Men mina sim meriter tar vi en annan gång =)


//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0