Visste du att... ? Del 2

  • ..Jag är flygrädd, men inte när jag väl sitter i flygplanet. Då är jag lika lugn som Nalle Puh, typ^^
  • Jag lyssnar på musik väldigt mycket, när jag är ledig så är det minst 7 timmar ibland, ungefär. Med andra ord jag älskar musik!!!
  • Jag har ridit sen jag va typ 4/5 år, dvs, typ 10 år.
  • Jag gillar färgen rosa, har tillomed en rosa fondvägg i mitt rum. Som Barbie, haha.
  • Ni vet ju att jag älskar Idol, men inte hur mycket, det ska ni få veta!!. Jag har inte missat ett enda program. Jag har sett repris om jag missade det som va. haha, Kalla mig nörd ...

Det va allt för den här gången, jag sitter här och är trött, mina ögon är väl inte i den bästa formen.Tror att jag kan vara lite känslig mot gräspollen, har kollat på internet hur hög gräspollhenhalten är, och här va den tydligen ganska hög. Jobbigt är det ialafall. Nu ska jag gå ut och lägga mig ute på altanen och ta en lite tupplur, hahahhahahhah. Fan va gammal jag lät där. =)

//Elin♥


Ni ska bara veta hur gammal denna bilden är!!!!! minst 2 år...






Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

hih :D allt bra idag då? :)

2009-06-25 @ 17:59:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0