090530

hej på er ni som följde med till min nya blogg :)
här kommer som sagt jag&elin min tvilling blogga, se om hon kan lära sig någonting nu då...

Men jag vet inte när vi ska komma igång, men nu kommer jag börja skriva så kan ju hon också göra det när hon ser det här.
I den här bloggen kommer vi skriva allt från himmel till jord, allt som kommer upp i hjärnan på oss, ENJOY säger jag bara:D

Nej det är faktiskt typ jättevarmt här i Karlstad och solen skiner som aldrig förr så varför sitter jag här ?*


jag är inte alltid så seriös på alla bilder....

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, det är ju skönt att vara oseriös ! Jag orkar inte heller vara seriös, jag ser bara ut som en fjant då. Eller det gör jag väl alltid, kom jag på. Heh.

2009-05-30 @ 17:46:36
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-05-30 @ 17:48:11
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0