090531

Hej:D Idag har dt varit varmt här kan jag säga, lika som igår men kanske lite varmare.... Hoppas att vädret där just du bor också har varit bra!? Jag har iallafall varit hos hästen på förmiddagen, det blev en ridtur som var väldigt varm. Men det va kul. Annars så har jag pluggat lite som Hanna också har gjort, dock pluggar vi inte samma då jag pluggar biologi just nu (blodet,andningen&hjärtat), Hanna pluggar fysik (arbete,energi&effekt) om jag inte minns helt fel. Jag ska nog ta och göra den där listan som jag såg att Hanna hade gjort. Så kan ni jämföra lite.... Kanske kommer dt upp bild på mig & Hanna lite senare. Kanske hanna har nån bild från idag så kan ni få se hur våran dag har SETT ut. :) Nu ska jag duscha, så fort duschen blir ledig så skriver jag lite senare igen. // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0