Ang. designer

Hej, helena här. Hoppas att det inte gör något att jag skriver här nu.
Det gäller designen, eller ja, rättare sagt headern fast det hör väll till designen?
Jaja, iallafall, sådär ser det ut än så länge, eftersom jag inte har fått svar på mitt mail ang. bilder.
Men antagligen får jag det snart :) Tyckte cupcaken var söt så jag hoppas att den inte gjorde nått!
Annars tar jag såklart bort den :)
Jaja, men det var det jag ville säga, headern kommer inte se ut så, det kommer bilder. Var lugn :)

Kram / Helenawj (designar)

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej mysis! :*

Önskar dig bara en udnerbar kväll! :)

2009-05-29 @ 22:37:36
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0