Kvällen

Japp nu är det kvällen eller snart iafl, jag ska nog inte joina sängen än iafl för jag känner mig inte så trött.
Ikväll så hade jag tänkt att lägga in ett skönhets tips till er men jag sparar det :)

Ikväll kom min gudfar som det så fint heter hit (han är en granne & kompis med mamma&pappa) och skulle säga hej bara men det slutade med ett glas (eller 2?) vin för deras del, en flaska öl till brorsan och jag fick sitta där. kul som fan :)
Karl (brorsan) hade tydligen köpt VP (vattenpipa) för ett tag sen så den körde han igång så de rökte lite, eller jag också men inte så mycket :). Men det var trevlig faktiskt.

Nu sitter jag på msn som äntligen funkar, de funkade inte förut. Helt ledsen blev jag :(

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack:) hittade den på bikbok för inte så längesedan, den kan nog finnas kvar än;)

2009-05-31 @ 00:16:26
URL: http://nathalieeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0