Lista, och godnatt

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Hästarna, när dom sprang runt i hagen xD
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? musik & chattade
4. Vad hände dig 1993? ingenting, fanns inte då
6. Tre ord varför du sist spydde? jag hade magsjuka.(dock va det ca, 3 år sen)
7. Vilken färg är din hårborste? svart
8. Vad köpte du sist? hmmm...  en tunika tror jag att det va...
9. Vad fick du senast i present? pengar
10. Vilken färg är din dörr? Vit
11. Var förvarar du dina pengar? plånboken, bankkort & på banken
12. Hur var vädret igår? sunshine ;D
13. Vart kramades du sist? Ella tror jag
14. Vad ser du fram emot? SOMMARLOVET !
15. Vad är 15? min ålder
16. Vilken skostorlek har du? 39, ibland 40 
17. Vill du klippa dig? ja, varför inte... men det behövs inte
18. Är du över 25?
nej
19. Pratar du mycket? JA
20. Kollar du på O.C.?
nej
21. Har ditt namn ett "x" i det? neej
22. Känner du någon som heter Steve? inte vad jag vet ?
23. Hittar du på egna ord? nej, inte det heller
25. Är du en typiskt svartsjuk person? nja
26. Vad har du för mobil? Sony Ericsson, en röd
27. Vem ringde du sist? En kompis
28. Biter du på naglarna? NEJ!
29. Har du lockigt hår? tyvärr inte ...
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen, om inte rix fm festival räknas ? (a)
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? en som jag inte vill veta av :D
32. Hur många gånger har du svurit idag? inte allt för många
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? .... jag vet faktikst inte, har inte tänkt på att jag säger nåt speciellt
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej
35. Ska du jobba imorgon? nej, men till skolan (N)
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? en annan person
37. Vad borde du göra nu? stänga av datorn och fixa för imorrn och sen sova :D
38. Har du något smeknamn? nej
39. Sover du mycket? inte så mycket som jag borde
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?   vet inte :D.. hahah
41. Vad ska du göra på lördag? vet inte än :)
42. När var du ute sist? 2h sen
43. Har du gråtit idag? ja, men bara skrattat så jag grät
44. Är du en glad person? japp
45. Har du roligt nu? nej...
46. Vad äter du helst? äter det mesta
47. Vem var du med sist? Hanna
48. Vad heter din mamma? Monica
49. Hela ditt namn? skriver inte hela, men Elin
50. Tycker du om någon just nu? ja, för tänk att det gör jag  

Kommentarer
Postat av: SHEER BLONDES

sv: haha nämen vad kul :D vi är hedrade!

2009-05-31 @ 22:14:48
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0