10/11

Tänkte på att en lista var ett tag sen så vi slår till nu tkr jag, den är tagen från bdb så texten kan vara cp men ni får leva med dt!:D


11 HAR DU:
Ett förhållande; nixpixx
En bästa vän; flera
Haft ett seriöst förhållande; nejj
Vart tillsammans med en av dina bästa kompisar; han är en av mina bästa kompisar nu :)
Fått ditt hjärta krossat; mjarå
Haft ett one night stand; nee
skrikit åt en lärare; tror fan inte de ;d
Kysst någon och sedan ångrat dig; nee
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; mm
Några smycken som kostat över 1000 kr; inte vad jag vet iafl ;p

12 DAGENS:
Klädsel; mjukis, linne & cardigan, sen tidigare idag var dt jeans & tjocktröja
Smink; mascara, concealer
Frisyr; utsläppt uppsatt lugg
låt: battlefield
Vill ha; har det bra nu ;d
Sjuka ; ingen :u
Drog;  hallonsoda :|
Saknad; hoho ;d
Köp; inget ju
Godis; klubba
humör; bra tack
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: men va fan?

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; hm, Johanna eller Hanna
Bil; en blå leksaksbil
Husdjur; katt
Semester; hm, england <3
Jobb : hmm, kiosken (a)
Köpta skiva; smurfhits, vad annars?
Riktiga kärlek , ingen riktig än men Daniel
Piercing; har ju bara i öronen
Konsert; Da buzz såklart
Fylla;  ---

10 SISTA:

Personen som sms:ade dig; Martin
Personen som du kramade; Johanna
Peronen som ringde dig; Mamma
Personen som du ringde; Dennis
Personen du sa "jag älskar dig" till ; Johanna,
Alkoholdrycken; cider
Bilfärd; söndags till dit jag sov
Filmen du såg; hm, någon hos Helena i fredags
Gången du grät; i söndags x)
Måltiden; pizza

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm; tror de :)
Våga hoppa bungyjump; vill göra men jag skulle nog skita på mig
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar; nja, kanske
Kalla dig själv lycklig; nu? JA
Hellre ta bilden än vara med på den: båda ofc
Kunna gråta över en kille ; jaja
kunna gråta över en tjej; jarå dock som någon kompisgrej
Ljuga för någon; inte längre
Kunna springa 50mil; neee xp


Kommentarer
Postat av: simone

oh, bungyjump vill jag testa :D

2009-11-10 @ 20:19:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack! =)

2009-11-10 @ 20:55:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: josefine

hahahah okej=)

2009-11-11 @ 16:31:35
URL: http://cissikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0