30 sanningar om Hanna

30 sanningar om mig

1. Jag tycker om att flyga och åka tåg man känner sig så ostörd
2. Jag har med mig min mobil överallt, lämnar den aldrig någonstans nästan
3. Jag fryser nästan alltid på kvällen
4. Jag hatar att sova varmt, då kan jag inte somna
5. Jag sover alltid med 4 kuddar, annars blir det tomt
6. Jag kan inte se läskiga filmer innan jag ska sova för då tänker jag på dom innan jag somnar
7. Jag är beroende av mina vänner
8. Jag älskar liseberg !
9. Jag sjunger alltid när jag är ensam hemma
10. Jag älskar Göteborg, en mysig stad
11. Jag har svårt att ta åt mig av komplimanger
12. Jag tyckte att Eddie skulle vinna idol
13. Jag ska sova 8 timmar för att inte vara trött
14. Jag har fler killkompisar än tjejkompisar
15. Jag är blyg, väldigt blyg
16. Jag drömer om att en dag åka till USA
17. Jag kan läsa personer bra
18. Jag är skoltrött som fan
19. Jag tycker inte om när folk glor på mig, då känner jag mig stressad
20. Jag är inte nöjd med min kropp
21. Jag har svikit några vänner, som jag aldrig kommer göra om
22. Jag är nöjd som fan med mitt hår
23. Jag blir lätt kär/förälskad
24. Jag litar lätt på människor
25. Jag kan sitta i min egna lilla värld i 10minuter och bryr mig inte om något annat under den tiden.
26. Jag älskar sommaren
27. Jag skulle aldrig svika mina vänner igen, ALDRIG
28. Jag har en bästa kompis nu som jag hatade på dagis
29. Jag älskar att bli klias på ryggen
30. Jag dricker mycket vatten !

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Hoho, håller med dig! :D

2009-11-14 @ 23:20:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

oj hur kom du på så många sanningar ?

2009-11-15 @ 00:38:15
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: sara ღ

vilken fin blogg! jätte snygg! har ni sett min? kolla in den och se vad jag gör på min lilla fritid! hihi!

men ha det bra!



LOVE!!!

2009-11-15 @ 10:35:39
URL: http://sassamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0